fbpx

MÜÜGITINGIMUSED

 

1. Müügitingimuste kehtivus

a) Müügitingimused kehtivad peobox.ee e-poe klientide (edaspidi Klient) ja peobox.ee vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.

b) Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad peobox.ee e-poest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

c) Peobox.ee jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse peobox.ee veebilehel.

2. Tellimistingimused

a) Tellimus vormistatakse peobox.ee Kliendi ja peobox.ee esindaja Lastepeod OÜ vahel. Tellimuse vormistamine on samaväärne Ostu-Müügilepingu sõlmimisega.

b) Tellimuse vormistamisel teeb Klient tellimuse elektrooniliselt, lisades toote virtuaalsesse ostukorvi. Tellimus vormistatakse hetkest, kui Klient vajutab lingile „Esita tellimus”. Tellimuse kinnitus saadetakse Kliendi poolt märgitud e-mailile. Sooritatud tellimuse arve edastab Lastepeod OÜ Kliendile koos kaubaga.

c) Tellimust täites soovitame olla tähelepanelik, et vältida ebatäpsusi andmetes ja tellitavate toodete kogustes. Klient on vastutav oma tellimuskirja õigsuse ees.

d) Tellimus jõustub hetkest, kui arve järgi tasumisele kuuluv summa on laekunud Lastepeod OÜ arvelduskontole.

3. Hinnad

a) Kõik hinnad peobox.ee veebipoes on eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.

b) Ostudele lisandub postitamise kulu, kui ei ole märgitud teisiti (näiteks kampaaniad tasuta transpordiga). Alates 100-eurosest ostust on transport tasuta.

c) Hinnad kehtivad alates tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni.

d) Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohandatakse Kliendi ja Lastepeod OÜ vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.

4. Toodete eest tasumine

a) Klient tasub toodete eest vastavalt Lastepeod OÜ poolt edastatud tellimuse kinnitusele.

b) Lastepeod OÜ jätab endale õiguse tellimus ja arve tühistada, kui Klient ei ole tasunud arvel toodud summat 3 ööpäeva jooksul peale tellimuse tegemist.

c) Toodete eest tasub Klient Lastepeod OÜ arveldusarvele arvel märgitud panka.

5. Kohaletoimetamine ja tarneaeg

a) Peale müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset arve tasumist) komplekteerib peobox.ee tellimuse ning postitab tellimuse pakiautomaati või saadab paki kulleriga soovitud asukohta.

b) Laos oleva kauba tarneaeg on reeglina 2-3 päeva (maksimaalselt kuni 7 päeva). Tarneaega hakatakse lugema lepingu jõustumise hetkest ehk hetkest kui arvel toodud summa on laekunud Lastepeod OÜ arvelduskontole

c) Viivitusteta kohaletoimetamiseks palume olla hoolikad kohaletoimetamise andmete sisestamisel tellimuse vormistamisel.

d) Transpordi käigus vigastada saanud saadetistele kus tooted, kuid mitte tootepakendid, on saanud kahjustusi saavad Kliendile asendatud. Asendamise võimatuks osutumise korral pakume kahjustatud kauba maksumuse hüvitamist.

e) Lastepeod OÜ ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud Kliendile lubatud kohaletoimetamise päevaks õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest mida Lastepeod OÜ ei saanud mõjutada või ette näha.

6. Tagastamisõigus

    1. Peale tellimuse kättetoimetamist on Tarbijal õigus tellitud tooted tagastada või vahetada sama hinnaväärtusega mingi muu toote vastu 14 päeva jooksul.
  1. Tagastamisele kuuluvad tooted peavad olema kasutamata ja avamata originaalpakendis.

c) Müügilepingust taganemisel hüvitatakse Kliendile lisaks kauba maksumusele ka esialgne postikulu.

d) Kauba tagastamisega seotud kulu kannab Klient. Lastepeod OÜ kannab kauba tagastusega seotud kulu juhul kui kohale toimetatud kaup erines tellitust.

e) Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba tagastamise avaldus e-posti aadressil info@peobox.ee 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Kliendiga võetakse ühendust ja kooskõlastatakse kauba tagastamine esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.

f) Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Kliendile peale tagasi jõudnud kauba üle kontrollimist, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.

g) Kui tagastatud toode on rikutud ja selle põhjus ei ole tingitud Lastepeod OÜ-st ja kui toodet on Kliendi poolt kasutatud mittesihipäraselt, on Lastepeod OÜ-l õigus tasaarveldada kauba kahju. Kui Klient ei nõustu tasaarveldatud summaga, on Kliendil õigus taotleda kauba väärtuse vähenemise kindlaks tegemisele sõltumatu ekspert. Sõltumatu eksperdi kulud maksab see pool, kelle seisukoht osutus põhjendamatuks.

h) E-poel on õigus e-poe vahendusel tehtud tellimusest sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata, kui kaup on laost otsa saanud või kui kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu. Kui e-poel ei ole võimalik tellimust täita, võetakse Kliendiga esimesel võimalusel ühendust ning tagastatakse tasutud summa viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.

7. Pretensioonide esitamine ja tellimuse tagastamine

a) Tarbijal on õigus pöörduda kauba puuduse ilmnemisel kaupleja poole kahe aasta jooksul pärast ostu sooritamist. Kui selgub, et kaubal on tootmisdefekt, tuleb asi kauplejal parandada või asendada. Kui parandamine ebaõnnestub ja asendamine pole võimalik, on tarbijal õigus lepingust taganeda ehk toode tagastada ja saada raha tagasi. Kokkuleppel tarbijaga võib summa hüvitada ka kinkekaartides.

Tootja ei vastuta:

1) kliendi poolt rikutud toote halvenemise eest;

2) toote mittesihipärasest kasutamisest tingitud vigastuste/puuduste eest;

3) toodete kasutusjuhendis märgitud hoolduse mittetegemisest tingitud vigastuste/puuduste eest.

Toote nõuetele mittevastavusest teatada e-mailile info@peobox.ee.

b) Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Kliendil õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või taganeda tellimusest ja tagastada toode. Toote tagastamise transpordikulud kompenseerib Lastepeod OÜ.

Kliendile kantakse tagastatud kauba eest tasutud summa koos transpordimaksuga Kliendi pangakontole 7-14 tööpäeva jooksul.

c) Avastades toote mittesobivuse nõuetele, on Klient kohustatud sellest teatama viivitamatult 7 päeva jooksul. Kui Klient on toodet kasutanud ka pärast vea ilmnemist, ei rahuldata Kliendi pretensioone.

8. Kliendi konfidentsiaalsus ja muud tingimused

a) Lastepeod OÜ-l ei ole õigus levitada Kliendi andmeid.

b)  Lastepeod OÜ ei avalda Kliendi andmeid mitte ühelegi teisele isikule ja Kliendil on õigus nõuda oma andmete kustutamist Lastepeod OÜ andmebaasist.

9. Vastutus

a) Lastepeod OÜ vastutab Teie ees ja Teie vastutate Lastepeod OÜ ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

10.Vääramatu jõud

a) Lastepeod OÜ ei vastuta teile tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Lastepeod OÜ ei saanud mõjutada või ette näha.

11. Muud tingimused

a) Lisaks Lastepeod OÜ koostatud tingimustele kaitseb mõlemaid osapooli, nii Klienti kui Lastepeod OÜ-d, Eesti Vabariigi seadused. Kliendi huve kaitseb Tarbijakaitseamet.

b) Lastepeod OÜ lahendab arusaamatused oma klientidega rahumeelselt ja läbirääkimiste teel. Kui osapooled siiski ei leia sobivat lahendust, on mõlemal osapoolel õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse või Tallinna linnakohtusse. 

RENDITINGIMUSED

Järgnevad tingimused kehtivad inventari rentimisel OÜ-lt Lastepeod (edaspidi Rendileandja). Vara rentimise aluseks on Rendileandja e-poes rentniku poolt tasutud arve, milles on välja toodud renditava vara loetelu, rentimise kuupäev ning maksumus. Arve tasumisega nõustub rentnik järgima käesolevaid renditingimusi. Renditavate varade täpne nimekiri  on toodud kaubaga koos antavas dokumendis “Inventari väljastamise leht””.

Rentniku vastutus

  1. Inventar on Rendileandja omand. Keelatud on rentniku poolt inventari omavoliline edasilaenutamine, müümine, rentimine ja igal viisil võõrandamine. Rentnikul on õigus inventari kasutada ainult sihtotstarbeliselt.
  2. Rentnik kohustub kasutama inventari heaperemehelikult.
  3. Rentnik kohustub tagastama vara samas seisukorras nagu on rentnikule väljastatud.
  4. Juhul, kui renditud inventaril ilmnevad puudused või see osutub kasutamis-kõlbmatuks, on rentnik kohustatud teavitama koheselt rendileandjat, kuid mitte hiljem kui ürituse alguseks, milleks rentnik inventari vajab, et saaksime vajadusel antud inventari asendada. Kui Rendileandjat ei ole tähtaegselt puudustest teavitatud, loetakse, et puudus on tekkinud rendiaja vältel ning rentniku valduses.
  5. Kliendil ei ole õigust inventari ise remontida (v.a kui on kokku lepitud teisiti). Renditud inventaril on keelatud eemaldada osi ja neid vahetada ilma rendileandja nõusolekuta.
  6. Kliendil lasub vastutus inventari varguse, kahjustumise ja kadumise korral. Renditud inventari rikkumise või kadumise korral on rentnik kohustatud Rendileandjale hüvitama samaväärse uue toote asendamise kulu.
  7. Klient kohustub inventari üles panema ja hiljem ka kokku pakkima vastavalt Rendileandja poolt kaasa antud juhistele ja algsetesse pakenditesse.
  8. Klient vastutab, et renditud inventar on eakohane ja võimetekohane kasutamiseks lastele, kelle tarbeks need on renditud. Klient vastutab laste järelvalve eest Rendileandja poolt renditud inventari kasutamise ajal. Rendileandja ei vastuta kliendi või kolmandate isikute mistahes kahjude eest. Samuti vigastuste eest, mis on tekkinud inventari kasutamise tulemusena.

Rendiperiood

  1. Rendiperiood algab hetkest kui rentnik on renditud inventari Rendileandja juurest  kätte saanud või hetkest kui Rendileandja on selle rentnikule toimetanud, kui pole teisiti kokku lepitud. Kui teatud tähtaja suhtes on kokku lepitud, peetakse sellest tähtajast kinni.
  2. Rendiperiood lõppeb hetkest, mil kogu renditud inventar on jõudnud tagasi  Rendileandja kätte.
  3. Rendiperiood on 3 ööpäeva alates rendiperioodi algusest. Rendiööpäev lõpeb kell 17.00. Nädalavahetusel toimuvate pidude tarbeks väljastame inventari reedeti ja ootame tagasi esmaspäeviti.
  4. Kui inventari ei ole õigeaegselt rendiperioodi lõpuks tagastatud, nõutakse kliendilt sisse hüvitis hilinenud päevade eest 30% kogu renditasust iga hilinenud ööpäeva kohta.
  5. Kui teil pole võimalik tähtajaks inventari tagastada, palun teavitage meid. Kui on olukord kus vajame rendileandja poolt tagastamata inventari järgmise peo tarbeks, organiseerime ise tagasi toomise ja esitame selle eest vastavalt arve.
  6. Postiga/kulleriga saatmisel algab rendiperiood hetkest, mil rentnik on paki automaadist kätte saanud ja lõppeb hetkel, mil see on pakiautomaati asetatud või kullerile üle antud. Transpordiaega rendiperioodi sisse ei arvestata.

Renditasu ja maksmise kord

  1. Renditasu on rentniku poolt Rendileandja e-poes arve alusel tasutud summa valitud toodete 3 ööpäeva (72h) pikkuse rendiperioodi eest kliendi poolt e-poes märgitud perioodil. Hinnad sisaldavad käibemaksu.
  2. Renditasu tuleb tasuda koheselt tellimuse tegemisel Rendileandja e-poes.
  3. Tellimus jõustub arve laekumise hetkest.
  4. Kulleri või postiga saatmisel tasub transpordi eest klient v.a kui on kampaaniatega määratud teisiti. Alates 100-eurosest renditasust on transport tasuta.

Tagatisraha

  1. Tagatisraha peopakettide rentimisel on alati 50 eurot.
  2. Eraldi renditavate esemete tagatisraha on alati 50% renditellimuse kogusummast, kuid mitte vähem kui 15 eurot.
  3. Tagatisraha tuleb tasuda hiljemalt inventari kättesaamise hetkeks. Kulleriga/postiga saatmise korral postitamise hetkeks. Tagatisraha arve saadetakse teile 3 tööpäeva jooksul peale tellimuse tegemist.
  4. Tagatisraha tagastatakse teile hiljemalt 3 tööpäeva jooksul peale kogu rikkumata, terve ja töökorras inventari tagastamist (st ilma puuduvate esemete ja detailideta).
  5. Kui inventar ei ole tagastatud vastavat punktis 22 toodud tingimustele, siis jätame tagatisraha osaliselt või täielikult tagastamata, olenevalt kahju suurusest.
  6. Juhul kui tagatisraha ei kata kahju suurust, siis lepingu sõlmimisega võtate kohustuse sellisel juhul tasuda arve alusel ka see lisakulu, mis on seotud rikutud inventari asendamise/parandamisega, mida ei kata tagatisraha.

Inventari kättesaamine ja tagastamine

  1. Peopakettide rentimisel on võimalik eelneval kokkuleppel tulla inventarile ise järgi  aadressil Paiste 6, Nõmme, Tallinnas päev enne ürituse algust ajavahemikus 10.00-17.00. Laupäevased ja pühapäevased tellimused saab kätte reedeti ning tagasi tuleb tuua esmaspäeval.  Teised tellimused saadetakse postiga vt p 26.
  2. Samuti on võimalik inventari kättesaamine ja tagastamine postiga või kulleriga (Omniva, Itella Smartpost). Sellisel juhul postitame meie inventari hiljemalt 2 päeva enne peopäeva ja rentnik peab inventari postitama hiljemalt järgmise päeva jooksul peale pidu.
  3. Kogu inventar tuleb võtta peale ja tagastada korraga vastavalt kaasas olevale “Inventari väljastamise lehele”. Kättesaamise ja tagastamise kuupäevad ja kellaajad lepitakse teiega enne emaili teel täpsemalt kokku.
  4. Vara üleandmist Rentnikule kinnitab viimase allkiri “Inventari väljastamise lehel” . Postiga saatmise korral paki kättesaamise kinnitus pakiautomaadist.
  5. Laudlinad palume tagastada kuivana, selleks kaasa pandud kotis. Palume märga laudlina mitte pakkida plastikkilekotti ja see söögist ning muust sodist eelnevalt puhtaks raputada.
  6. Nõud palume tagastada puhtana (st pestud ja kuivatatud) ning pakkida samadesse pakenditesse, millega need saadi.
  7. Kõik esemed tuleks pakkida samadesse pakenditesse, millega need kätte saadi. Palume anumatesse mitte jätta vett. Samuti tuleb tagastada kõik pakendid.Kui peale tagastamist ilmneb, et teie poolt tagastatd inventari hulgas (sh pakendid) on puuduvaid või rikutud inventari, teavitame teid koheselt. Kui puuduvad asjad ei ilmu välja 48 tunni jooksul, arvestame kahju maha tagatisrahast ja vajadusel esitame lisaarve. Rikutud inventari puhul arvestame maha võimalikud paranduskulud või asenduskulud, olenevalt kahjustuste suurusest, vajadusel esitame lisaarve.

Muudatused ja tellimusest taganemine

  1. Muudatusi broneeringus on võimalik teha kuni 3 päeva enne peo algust.
  2. Kliendi rahulolu on meie jaoks kõige olulisem. Hetkel, kui teete tellimuse, on vastav inventar teie ürituse jaoks broneeritud ja see tähendab, et teised seda samal ajal enam rentida ei saa. Seetõttu palume teavitada koheselt kui selgub, et peate renditehingust taganema.
  3. Kui te mingil põhjusel ei saa oma pidu tähistada reserveeritud ajal ja teavitate meid sellest vähemalt 24 tundi enne planeeritud peo algust (postiga/kulleriga saatmise korral enne postitamist), pakume võimalust 1 kord inventari rentimist edasi lükata järgnevalt valitud vabaks ajaks (kuni 1a jooksul). Broneerimise hetkel tasutud rendisummast jätame sellisel juhul 35 eurot ettemaksuks, ülejäänud summa tagastame 3 tööpäeva jooksul alates teavituse saamise hetkest. Ettemaksuks jäänud summa arvestatakse hiljem ürituse kogumaksumusest maha.
  4. Ettemaksuks jäänud summa ei kuulu tagastamisele.

Vaidluste lahendamine

  1. Kõigis vaidlusküsimustes lähtutakse käesolevatest Lastepeod OÜ renditingimustest ja Eesti Vabariigi seadustest. Kõik käesolevast tingimustest johtuvad vaidlused lahendatakse Tallinna Linnakohtus või rendile andja nõudmisel rentniku kodukoha kohtus või lepingu lõppemishetkel rendivara asukohale lähimas kohtus.
  2. Rentnik kohustub hüvitama Rendileandjale võimalikud tasumata arvete sissenõudmisega kaasnevad kulud.
  3. Leping loetakse poolte vahel sõlmituks arve tasumisega Rentniku poolt.
  4. Rendileandjal on õigus katkestada leping koheselt kui selgub, et klient on esitanud valeandmeid, klient ei maksa renditasu õigeaegselt, ei taga inventari säilimist laenutatud kujul, kasutab inventari lepingutingimusi eirates või rikub muul moel käesolevat lepingut. Lepingu katkestamise korral on klient kohustatud tagastama laenutatud inventari koheselt.
X